loader image

поискай Финансова оферта

Изпратете запитване

Благодим за интереса към съвместна работа. Ще отговорим на Вашето запитване в най – кратък срок.

11 + 3 =

SEO оптимизация

Едомс ЕООД фирма с опит в SEO оптимизацията! SEO оптимизацията вече не е обект на дискусия, а е актуален въпрос за всеки бизнес. Къде се намирате в Google резултатите днес е по-важно от това къде се намира офисът на фирмата Ви. Как да постигнете топ локация в търсачката? С добро SEO! Google използва над 200 критерия, за да позиционира един уебсайт спрямо друг и за да постигнете и задържите приоритетното си място трябва да се придържате към постоянно променящи се изисквания Изпратете вашето запитване на info@edoms.bg или се обадете на +359879056549

Едомс ЕООД експерт в SEO анализите  

Статистика

Google Search – номер едно търсачка в света!

През 2019г. Google посочи, че 64% от целия уеб трафик идва от органичното търсене, в сравнение с 2% от социални мрежи, 6% от платеното търсене, 12% от директното търсене в Google Search и 15% от другите източници на препращане. През 2020г. от общия органичен трафик бе установено, че Google представлява повече от 90% от световния трафик на органично търсене.

SEO оптимизация за търсачки

(На английски: Search Engine Optimization, СЕО) е процесът на подобряване видимостта на уеб сайт в търсачките чрез „Натурални“ или неплатени (наречени още „Органични“ или „алгоритмични“) резултати, който включва оптимизация на HTML/PHP кода, структурата и текстовете на уеб сайт. Рекламирането на сайта и увеличаването на вътрешните и/или обратните връзки (backlinks) е още една от стратегиите за SEO оптимизация. . Фактически, колкото по – рано и по – често се появява един сайт в резултатите, толкова повече посетители е вероятно да му генерира търсачката. Така сайтът получава присъствие в интернет пространството. Оптимизацията може да включва различни аспекти за търсене като търсене в определена сфера или регион, както и търсене на картинки, видео или новини.

Какво е важно за търсачките?

• Скрит текст и връзки • Вътрешни линкове • Закупуване на линкове • Пълнеж на ключови думи
• Правилно маркирани изображения • Evergreen съдържание • Прекомерен обмен на линкове • Досадни реклами
• Мета заглавия • Мобилни приложения • Дублирано съдържание • Имена на домейни
• Коментари • Локално SEO • Социални мрежи – сигнали • Scheme Markup
• Съответствие / Релевантност • Качествено съдържание • Потребителско изживяване • Авторитет
• Мета описания и заглавни етикети • Скорост на сайта • Съвместимост между устройства

 

Вътрешна оптимизация

Чрез вътрешната оптимизация се цели постигането на повече посещения, посредством търсения в търсачки като Google, Yahoo! и др. по ключова дума или фраза. Създаването на карта на сайта (sitemap) е още един похват спомагащ за този тип оптимизация. Тази карта служи за отбелязване на връзките в един сайт, като така дава възможност на „паяците“, които използват търсещите машини, да се насочат към вътрешните страници на дадения сайт. Те са особено полезни при „по-дълбоки“ сайтове, съдържащи много страници и категории. По-големите търсещи машини предлагат инструменти за администратори, като Google Webmaster Tools и Google Analitycs в които може да се регистрира или добави сайт в базата данни на търсачката, като така се гарантира обхождането му. Преобразуването на URL-а (адреса на страницата) в четим или „приятелски“ формат е още една стъпка към по-добра вътрешна оптимизация. Използването на такива адреси създава допълнителни ключови думи за съдържанието на страницата, които биват индексирани от търсачките.

Външна оптимизация

Външната оптимизация може да се определи като изграждане на онлайн авторитет или репутация на даден сайт. Най-често това се постига чрез поставянето на линкове (хипервръзки) към сайта в други сайтове. Чрез използването на рекламни кампании, които да поставят тези връзки на сайтове с подобно съдържание, до някаква степен се гарантират повече посещения на хора с интереси, сходни с тематиката на сайта. Поради това, че търсачките се стремят да извеждат полезни за потребителите резултати, то връзки от даден сайт, които се срещат често, биват тълкувани като полезни и съответно индексирани по-добре. Това обаче създава предпоставки за използване на забранени от търсачите методи, а именно закупуване на линкове в големи количества от източници с неизяснен произход.