fbpx
loader image

поискай Финансова оферта

Изпратете запитване

Благодим за интереса към съвместна работа. Ще отговорим на Вашето запитване в най – кратък срок.

3 + 13 =

Често задавани въпроси

Уеб сайт

Google

SEO оптимизация

Онлайн магазин

Какво е уеб сайт❓

Уебсайт (в пряк превод: „място в мрежата“), също така уеб сайт или накратко сайт, е съвкупност от уеб страници, които се адресират на общ URL, който често се състои само от името на домейна или IP адреса и пътя до основната директория („/“) в мрежа, базирана на протокола IP. Всеки уебсайт се хоства на компютър (компютри), наречен уеб сървър, достъпен през мрежа, като например интернет или частни локални мрежи. За разглеждането на уебсайтове са създадени специални програми, наречени уеб браузъри. Съществуват различни видове уебсайтове в зависимост от тяхното предназначение, аудитория и съдържание.

Сайтовете се съхраняват на уеб сървъра под формата на файлове. Всеки файл съдържа информация, която директно или след някаква обработка се изпраща на уеб браузъра, когато той поиска съдържанието на дадена страница. Сайтовете, които правят обработка на информацията, се наричат динамични, а тези, които не правят такава обработка – статични. Статичните сайтове се създават по-лесно и работят по-бързо, но не позволяват промяна на съдържанието. Почти всички съвременни сайтове са динамични.

Какво е информативен сайт❓

Информативният сайт е уеб сайт, който съдържа информация, снимки, връзки, таблици за представяне на бизнеса. Информативен сайт е сайта, който предлага информация за дадена фирма или услуга. Той има най просто казано само вътрешни страници с информация. Т.е. той няма в себе си вградена функционалност, пазарна кошница или каталог с продукти. В най-честия случай това е сайта с който всяка една фирма започва интернет присъствието си. В изработването на информативен тип сайт, собствениците се стремят да известят за своята дейност или съществуване. Това е динамичен сайт, в който има информация за тях, кои са, какво предлагат, какви са техните цени и т.н.

Какво е SEO оптимизация❓

За да бъде една компания разпознаваема онлайн като бранд, продукти и услуги, тя няма друг избор, освен да се откроява в интернет сред всички други от своя бранш. Един от начините това да се случи, се нарича SEO оптимизация, или всичко, което правим, за да заемем топ позиции в органичните резултати на търсачките. SEO е абревиатура на Search Engine Optimisation (оптимизация за търсещи машини). Необходимостта от такава се появява като следствие от важността да се преборим за по-високо класиране в органичните резултати на търсачките по дадени заявки за търсене, без да си плащаме за това. Или поне без да плащаме на търсачките.

Какво е wp-config❓

wp-config.php е един от основните файлове на WordPress. Той съдържа информация за базата данни, включително име, хост (обикновено localhost), потребителско име и парола. Тази информация позволява на WordPress да комуникира с базата данни, за да съхранява и извлича данни (напр. публикации, потребители, настройки и т.н.). Файлът се използва и за дефиниране на разширени опции за WordPress.

Файлът wp-config.php не идва в пакета за изтегляне по подразбиране на WordPress. Вместо това той съдържа файл, наречен wp-config-sample.php, който може да бъде преименуван и използван като wp-config.php за инсталиране и използване на WordPress.

Какво е корпоративен сайт❓

Благодарение на изграждане на корпоративни уебсайтове, клиентите могат да спестят време и да намерят уникален източник за информация за компания и нейните продукти и услуги. Инвеститорите се възползват от намирането на цялата необходима информация, потвърждаваща, че една компания си струва да инвестира в компания. Медиите привличат читатели, като публикуват ценни и интересни новини за вашата компания, които получават от вашия сайт. И накрая, вие се възползвате от нови покупки, инвестиции и медийни покрития.

Видове уеб сайтове❓

Има много видове уебсайтове, които могат да бъдат класифицирани по различни начини. Възможна е следната примерна класификация:

Блог – сайт, който представлява личен дневник и може да съдържа дискусионен форум
Електронен магазин – сайт, който служи за продажба на стоки по интернет
Корпоративен сайт – сайт, който осигурява основна информация за фирма, организация или услуга
Личен сайт – сайт, който се поддържа от частно лице или малка група хора
Новинарски сайт – сайт, който предоставя главно новини и репортажи
Форумен сайт – сайт, в който хора дискутират на различни теми
Портален сайт – сайт, който служи за отправна точка към различни други сайтове в интернет или интранет
Сайт с база данни – сайт, който служи за търсене и намиране на информация в специфична база данни
Сайт за обяви – уеб базирана платформа за публикуване, четене и отговор на обяви в различни рубрики
Сайт за запознанства – сайт, в който самотните хора си уговарят срещи
Огледален сайт – сайт, който е точно копие на друг сайт, но функционира под различен домейн
Продуктов или промоционален сайт
Сайт на общности или сайт на социална мрежа
Търсачка – сайт, който осигурява обща информация и служи за намиране на други сайтове
Уикисайт – сайт, в който посетителите могат съвместно да редактират информацията (като Уикипедия)
Фенсайт – сайт, който се поддържа от почитателите на някоя знаменитост
Приспособим (адаптивен) уеб сайт – сайт, който отговоря на (приспособява се към) характеристиките на устройството на потребителя, съобразявайки размера и ориентацията на екрана, платформата.

Какво е онлайн магазин❓

Интернет (онлайн, електронен, виртуален) магазин е магазин, изграден с набор от компютърни програми (софтуер), регистриран и достъпен на собствен уникален адрес в Интернет, чрез който търговците предлагат на потенциални потребители стоки и услуги от разстояние, извършват възмездно електронна търговия с тях, доставят избраните стоки и изпълняват избраните услуги, като в замяна получават заплащане по законно утвърдени начини. Определението е съставено въз основа на различните разбирания и елементи, включени в тях според българските закони: ЗДДС [1], ЗЕТ[2] ЗМДТ[3] ЗДДФЛ[4]. Интернет магазин е термин и съставна част от системата за електронна търговия на онлайн продажби на дребно.

С все по-мащабното навлизане на Интернет в света на хората неизменно се появяват нови неща, които улесняват живота на обикновените потребители. Сред тях е и пазаруването в Интернет, което спестява много време на обикаляне и търсене по магазините, спестява пари, а закупените стоки са доставяни до вратата на получателя.

Какво е контактна форма❓

Принципно контактната форма не е задължителна. Ако публикуваш имейл адрес и телефонен номер, твоите посетители и потенциални клиенти пак ще могат да се свържат с теб. Ние, обаче искаме да ги улесним максимално. По този начин ще получаваме повече запитвания и съобщения от посетителите на сайта ни.

Какво е plugin / разширение❓

Plugin-ите са онова, което прави WordPress толкова гъвкав. Използвайки тези малки и често лесни за употреба добавки, можете лесно да изградите многофункционален уебсайт.

Инсталацията на plugin-ите улеснява задачи, като добавянето на кодовете, необходими за използването на Google Analytics, Facebook Pixel, или Google Adsense.

По-важното е, че съществуват толкова много плъгини, че, на практика, каквато и функционалност да искате за вашия сайт, вероятността вече да има plugin за нея е почти 100%. Трябва само да го намерите и да го инсталирате.

Също като с темите, съществуват два метода за инсталацията на plugin.

Защо е нужна техническа поддръжка❓

Управлението и поддръжката на сайт са задължителни условия за неговото развитие и популяризиране.

В зависимост от предназначението и целта на вашия уеб сайт услугите по поддръжка на сайт може да включват различни дейности – от просто техническа поддръжка до ежедневно добавяне на продукти в онлайн магазини и копирайтинг услуги. За някои ежедневно, за други по-рядко – за да поддържате и увеличавате популярността си е необходимо да обърнете и вашето внимание към потребителите. Искате да достигнете до повече потребители в интернет? Към колкото повече се целите, толкова повече вашият сайт се нуждае от поддръжка.

Само създаването на присъствие не гарантира ефект в популяризирането. Това е така, защото ако вашият сайт не се поддържа, вашите конкуренти вече го правят.

Какво е база данни❓

Бази данни се използват за поддръжката на вътрешни операции в организации и са в основата на онлайн взаимодействия с клиенти и доставчици.

Бази данни се използват за съхранение на административна информация и за по-специализирани данни, като инженерни данни или икономически модели. Примери за приложения използващи бази данни са компютъризирани библиотечни системи, системи за самолетни резервации, автоматизирани системи за инвентаризации, както и много системи за управление на съдържанието, които съхраняват уеб сайтове като колекции от уеб страници в база от данни.

Какво е Wordpress❓

WordPress (транскрипция – Уърдпрес) е вид свободно програмно осигуряване с отворен код за създаване на блогове и/или сайтове, използващ система за управление на съдържанието (CMS) и е базиран на PHP и MySQL. Системата може да се ползва по два начина: или директно в Интернет, например в сайта WordPress.com, или за индивидуална употреба – Wordrpress пакета се инсталира на собствен компютър и компютърът изпълнява функциите на сървър. WordPress предлага лесен и интуитивен административен панел, който е полезен за обикновените потребители. Същевременно отвореният код предлага голяма свобода на специалистите. Цялата система предлага огромен набор от безплатни и (относително) евтини шаблони, наречени „теми“ (themes) и разширения (plugins).

Какво е тема / дизайн на уеб сайт❓

Уеб дизайнът представлява стилна и визуална подредба на всички елементи и съдържание в сайта. Цветова гама, фон, менюта, лого, слайдове, визуални ефекти, снимки и изображения, видео клипове, избор на шрифт и цялостна разработка и оформление на външния вид, който формира общата конкретна визия и тематика на страницата.

Какво е снимка в графичен формат❓

Графичните файлови формати са семейство файлови формати, които се използват при запис и съхранение на графична информация като цифрови фотографии и рисунки.

Графичните файлови формати се делят най-общо на векторни и растерни.

Какво е Google My Business❓

Бъдете в контакт с клиентите си чрез Google – безплатно. Безплатният бизнес профил ви дава възможност лесно да се свързвате с клиенти в Google Търсене и Карти.

Какво е Google Search Console❓

Отчетите от Search Console в Google Анализ предоставят информация за ефективността на трафика Ви от органичното търсене. Можете да виждате данни като потребителски заявки и брой показвания на URL адресите от сайта Ви в резултатите от търсене (импресии), както и данни за ангажираността на сайта след кликвания, като степен на отпадане и процент на реализации от електронна търговия. Това съчетание от данни Ви помага да оптимизирате сайта си за най-рентабилния трафик.

Какво е Google Maps❓

Получете навигация в реално време и други неща от приложението Карти. Останете в мрежата. Използване на приложението. Упътвания. Шофиране. Пеша. С велосипед.

Какво е Google Analytics❓

Google Analytics (съкратено GA) е безплатна уеб услуга, предоставена от Google за съставянето на детайлна статистика за посетителите на уебсайтове. Статистиката се събира на сървъра на Google, а тези които го използват само слагат свой JavaScript код на страниците на своя уебсайт.

Какво е Google Ads❓

Google Ads (предишно название Google AdWords) е уеб услуга и онлайн рекламна платформа, която позволява на рекламодателите да създават кратки текстови реклами и дисплейни банери, които да показват на потребителите. Показването на рекламите се базира върху ключови думи в Google и бисквитки, по които се изчислява релевантността на рекламата спрямо извършеното търсене в търсачката или показването на определен сайт. Рекламите се появяват върху официалните сайтове и приложения на Google, както и на сайтове – партньори на Google (чрез Google AdSense). Рекламодателите плащат за реклама, когато потребителите проявят интерес и кликнат върху нея, за да научат повече, а съответно сайтовете партньори на Google получават процент от цената на клика.

YouTube канал през профил от Google❓

YouTube съществува от толкова отдавна, че направо бихме могли да го наречем остарял. YouTube се превърна в платформа с много голямо и разнообразно съдържание - включително поредици и шоу програми, които по качество могат да съперничат на суперпродукциите по телевизията.

Какво е Google Adsense❓

Печелете пари от сайта си. Милиони рекламодатели се конкурират за рекламното Ви пространство. Това означава повече пари, повече подходящи реклами и повече запълнени рекламни пространства.

Как се използва Google търсачката❓

Как се търси в Google?
Всички често търсим информация в Google или друга търсачка. Колкото повече търсим, толкова по-добре се научаваме да го правим, или се убеждаваме, че не питаме човек, а машина.

Винаги има нещо ново и полезно, което можем да научим, за да подобрим и ускорим намирането на информацията. В зависимост от начина ни на търсене, можем много бързо да стигнем до отговора или пък дълго да се лутаме в страниците с резултати (SERP – Search Engine Results Pages).

Какво е карта на сайта / sitemap❓

Какво е карта на сайт (Sitemap)?
Казано най-общо, това е уеб страница или страници, които съдържат списък с линкове към всички други страници и файлове в сайта ви. Теоретично погледнато, такава страница е създадена с идеята да даде на потребителите бърз и улеснен достъп до всички части на сайта, без да им се налага да сърфират из всички негови секции. Картата на сайта също има за цел да елиминира нуждата от поставяне на линк от началната страница към всички останали страници от сайта. Наличието на Sitemap не е SEO фактор, но играе спомагателна роля, тъй като тя могат служи за насочване на на ботовете на търсачките към всички важни страници в уебсайта.

Как се проверява скорост на уеб сайт❓

Πpoвepeтe cĸopocттa нa caйтa cи.
BAЖHO! Haпишeтe дoмeйнa ĸoйтo пpoвepявaтe c httрs:// пpeд нeгo. Cлeд тoвa пpoвepeтe нeгoвaтa Раgе ЅРЕЕD. Meждy двe пpoвepĸи тpябвa дa минe извecтнo вpeмe: 1-2 мин. Tpябвa дa имaтe в пpeдвид, чe зa дa ви пoĸaзвa ĸopeĸтни peзyлтaти e дoбpe дa cи пoчиcтитe ĸeш пaмeтa oт бpayзepa c ĸoйтo пoлзвaтe тoзи инcтpyмeнт в пpoтивeн cлyчaй мoжe дa имa oтĸлoнeния oт peaлнитe peзyлтaти нa ĸлacиpaнe.

Какво е Google Review❓

В Google Карти можете да пишете отзиви за местата, които сте посетили. Можете също така да оставяте информация за тях или да публикувате актуализации със снимки. Тези отзиви и мнения се споделят доброволно. Ние не заплащаме на авторите за добавяне на отзиви в Google Карти.

Съвет: Отзивите и мненията ви се споделят доброволно. Авторите не получават заплащане за добавяне на отзиви в Google Карти.

Какво е Google My Maps❓

Преглеждайте картите си в My Maps с Google Карти. Можете да преглеждате картите си в My Maps с Google Карти. За да създавате и редактирате собствени персонализирани карти, които да споделяте онлайн.

Какво е Google Robot❓

Обхождащи роботи на Google
Кои роботи (crawlers) използва Google за обхождане на мрежата?

Crawler е общ термин за всяка програма (като робот или паяк), използвана за автоматично откриване и сканиране на уебсайтове, като се следват връзки от една уеб страница към друга. Основният робот (потребителски агент, user-agent) на Google се нарича Googlebot.

История на Google❓

Гугъл (на английски: Google Inc.) е американска интернет и софтуерна корпорация със седалище в град Маунтин Вю, Калифорния.

Тя е дъщерна компания на Alphabet Inc., специализирана основно в търсенето в интернет, но притежаваща подразделения за изчисления в облак, електронна поща (Gmail), уеб приложения за географски карти, сканиране и архивиране в дигитален вид на книги и много други. Нейната мисия е „да организира световната информация и да я направи универсално достъпна и полезна за всеки“. Към 2019 г. Google има постоянно наети 114 096 служители. Компанията разполага с хиляди сървъри по света, които обработват ежедневно милиони заявки за търсене и около 1 петабайт потребителски данни всеки час.

Какво е режим Incognito❓

Думата инкогнито означава скриване на истинската ви идентичност. Героят в някоя история може да „пътува инкогнито“, за да не бъде открит. Режимът „инкогнито“ на Android устройствата е подобен, това е начин да се скриете, докато пътувате в мрежата. Режимът „инкогнито“, реализиран в Google Chrome на Android, основно крие историята ви на сърфиране, така че другите да не виждат уебсайтовете, които сте посетили. В действителност, той маскира отпечатъците ви в мрежата.

Какво е Google Meet❓

Какво представлява Google Meet
Google предоставя за всички видеоконференции от корпоративно ниво. Всеки с профил в Google вече може да създаде онлайн среща с до 100 участници и с продължителност до 60 минути за среща.

Фирми, училища и други организации могат да се възползват от разширените функции, включително срещи с до 250 вътрешни или външни участници и поточно предаване на живо с до 100 000 зрители в рамките на домейн.

Какво е SEO оптимизация❓

За да бъде една компания разпознаваема онлайн като бранд, продукти и услуги, тя няма друг избор, освен да се откроява в интернет сред всички други от своя бранш. Един от начините това да се случи, се нарича SEO оптимизация, или всичко, което правим, за да заемем топ позиции в органичните резултати на търсачките.

Какво е мета заглавия❓

Заглавие на сайт в средите на програмине и уеб дизайн се обозначава с термина title tag / title таг /. Този таг за заглавие се поставя автоматично при създаване на една уеб страница в горната част на сайта / наречена от head /. Имайте впредвид, че всички тагове които се намират в тази горна част на един уеб сайт са особено важни за търсещите ботове. Ето защо при именуването на една вътрешна интернет страница от Вашия уеб сайт трябва непременно да обърнете внимание дали съдържа важна ключова дума за вас. Един качествен уеб сайт се характеризира с добре оптимизирани заглавия, в които присъстват важни ключови думи.

Какво е мета описания❓

Мета описание (Meta Description) е HTML елементи, които са дефинирани в секцията <head> на дадена страница, за да помогнат на браузърите и търсачките как да се държат на страницата Ви, както и как да показват съдържанието Ви на страницата с резултати от търсачките.

Какво е ключова фраза❓

Ключовите думи са информация, която ви позволява да търсите конкретен документ в глобалния Интернет. Всяка тема има свои ключови фрази, те могат да бъдат изписани в статии и могат да се подразбират.

Какво е вътрешни линкове❓

Нека все пак да поясним за читателите, които не знаят, че това са връзки от една страница към друга, в един и същи домейн. Всеки уеб сайт ги има. Но това, което повечето хора не осъзнават, е, че - когато се използват стратегически - вътрешните линкове могат значително да повишат ефективността (доброто класиране) на сайта в търсачките.

Какво е локално SEO❓

Локално SEO (Local SEO) е начин за класиране на сайт в резултатите от търсенето, което отчита географското местоположение на обекта. Когато потребителите се обърнат към Google и въведат заявка, локалният пакет се показва на екрана, където има информация за магазини, кафенета, салони и предприятия, вземайки предвид географското местоположение.

Какво е скорост на сайта❓

Отчетите „Скорост на сайта“ показват бързината, с която потребителите могат да видят съдържанието и да взаимодействат с него. Можете да установите областите, в които има нужда от подобрения, и след това да проследите обхвата на тези подобрения.

Какво е закупуване на линкове❓

За да подобрите органичните резултати на вашия сайт в най-добрите резултати от търсенето, се нуждаете от цялостна SEO стратегия. Започва се с одит и анализ на моментното състояние на сайта и определяне на стъпките, които са необходими, за да постигнете резултати. Преминава се през технически анализ на структурата на сайта (on site SEO), купуване на връзки (link building) и се приключва с мониторинг на движението на ключовите думи в седмици. Това са сложни процеси които изискват време и знания и е добре да се прилагат от квалифицирани професионалисти които се занимават на експертно ниво със оптимизация на сайтове.

Какво е дублирано съдържание❓

За дублирано съдържание се счита такова съдържание, което е копирано от една уеб страница на друга, независимо дали тези страници са от един и същ или от различни домейни. Дублираните текстови пасажи могат както да съвпадат изцяло (100% дублирано съдържание), така и да изглеждат еднакви до някаква степен. Много собственици на уеб сайтове и SEO специалисти все по-често се занимават с проблема наречен “дублирано съдържание”, като в болшинството от случаите се опитват да предвидят какъв процент еднакво съдържание би се счело за дублирано от търсачките и съответно би довело до наказания за техните сайтове.

Важни ли са социалните мрежи за SEO❓

Най-коректният поглед към присъствието ни в социалните мрежи е да ги възприемем като част от цялостното ни дигитално присъствие. Истината е, че трябва да се представяме на високо ниво във всички канали – уеб сайт, социални мрежи, Google Ads реклама и др. Колкото по-ценно е съдържанието ни и колкото повече интерес предизвиква с всяка негова поява, където и да е, толкова по-добре за резултатите ни във всяко едно отношение. Алгоритмите на търсачката са така настроени, че фино улавят настроението към бранда ни, репутацията ни, а това неминуемо са качества, които водят до съвсем прагматични измерения на успеха ни – трафик, време, прекарано на сайта ни, взаимодействие със съдържанието и др. Затова усилията ни за добро представяне в социалните мрежи не бива да се отделят от комплексната ни SEO и бизнес стратегия.

Какво е responsive design❓

Адаптивният уеб дизайн (на английски: responsive web design, рус. адаптивный веб-дизайн), на български също се среща като респонзивен (транслитеративна форма на responsive) или отзивчив (от английски: responsive, helpful), уеб дизайн, който осигурява съответствието на оразмеряванията на екрана и представянето на уебсайта, представлява вид кодиране и стилизиране на уеб страници, целящо да осигури оптималната ѝ визуализация и улесненото взаимодействие с нея, което да е подходящо за различни устройства (мобилни телефони, таблети, настолни компютри и др.) и техните различни резолюции на екрана.

Какво е облак от ключови думи❓

Често искаме да представим поредица от информация или данни по възможно най-краткия, кратък и визуално привлекателен начин. И не е лесно. Облаци от думи, облаци от етикети или мозайки с думи те са визуално представяне на набор от ключови думи, които съставят текст в различни форми, размери и цветове.

Какво е вътрешна оптимизация❓

Вътрешната оптимизация (On-page) е процес, при който съдържанието на една страница се структурира по правилен начин, отговаряйки на условията при търсене в Google и останалите търсачки.

Какво е външна оптимизация❓

Външната оптимизация може да се определи като изграждането на онлайн авторитет – доверие и репутация на даден сайт. Авторитетът се установява, когато другите уеб сайтове поставят връзки (линкове) към Вашия сайт. Ето защо, някой SEO специалисти (оптимизатори) определят Off-page SEO като синоним на изграждане или привличане на входящи линкове.

Какво е органично търсене❓

Когато някой въведе дума или фраза в търсачка, показва се списък с резултати, включващ връзки към уеб страници и друго съдържание, свързано с търсенето.

Нуждаем ли се от SEO оптимизация❓

Процес на действия и техники по оптимизиране на даден сайт, така че той да се класира по-високо в големите търсещи машини, при търсене на определени ключови думи. СЕО оптимизацията е всичко това, което ще помогне на вашия сайт да излиза на по-предна позиция в търсачки като Google, Yahoo, Bing и други. Това е един продължителен и сложен процес, който изисква много усилия и знания. СЕО е водещ фактор за успеха на вашия сайт, затова го поставете на челно място в вашия план за развитие на онлайн бизнес или просто ако искате вашият личен или фирмен сайт да е известен в интернет пространството.

Какво е онлайн магазин❓

Продажбата на стоки през електронен магазин е най-близкия до традиционната търговия вид електронен бизнес. Практически всеки търговец на дребно или едро, както и всеки производител може да „премине онлайн“ с част от бизнеса си в интернет като започне да осъществява продажби онлайн.

Какво да регистрираме онлайн магазин в НАП❓

Данните се подават през Портала за електронни услуги на НАП, достъпни с квалифициран електронен подпис (КЕП) преди започване на дейността по продажба на стоки или услуги чрез електронен магазин (чл. 52м, ал. 1 от Наредба №Н-18).

Видове платежни системи❓

Плащане с наложен платеж – плащате когато стоката пристигне при вас.
Плащане с чек.
Плащане с банков превод.
Плащане с пощенски запис.
Плащане с кредитна или дебитна карта.
Плащане посредством онлайн разплащателен сайт. Такива са PayPal, Alertpay,
Moneybookers и др. Български онлайн разплащателен сайт е Epay.bg
Плащане с криптовалута. Такава виртуална валута е Биткойн. Не се гарантира,
че всеки онлайн магазин ги използва и предлага. В някои сайтове може да се
плаща само с един или няколко от възможните начини.

Техническа поддръжка на онлайн магазин❓

Поддръжка на уебсайт е услуга, при която ние извършваме цялата техническа работа по сайта — обновяване на системата, защита от хакерски атаки, мониторинг на скоростта и още много други. Освен това, всички наши клиенти може да заявяват промени по текущата визия, които са включени в месечната такса.

Как да обработваме поръчките❓

След като получите известие по емайл за нова поръчка от клиент, следва да влезете в административния панел на сайта - секция Woocommerce > Поръчки. Там се показва цялата информация, въведена в поръчката.

Интеграция на модул за доставки с куриер❓

Предлагаме ви лесно решение за интеграция с Еконт/Speedy на вашия магазин в WordPress, ако той работи с приставката WooCommerce. Така вие само ще подготвяте своите пратки, а куриерските фирми ще ги доставят до клиентите ви вместо вас. Инсталирането и настройването на модула стават в няколко лесни стъпки.

Интеграция на платежни системи❓

Mетод за получаване на онлайн плащания, който вече е познат на купувачите, позволяващ да се приемат плащания в различни държави и в различни валути при изгодни цени - с карта, електронно банкиране и други популярни методи на плащане.

Импорт на продукти от excel❓

Искате да извършите миграция на уебсайт, без да добавяте съдържание 1 по 1? Групово редактиране на съдържание от един екран? Използването вече може да импортира съдържание в WordPress от файл на Excel с лесна функционалност Drag & Drop.
Импортирайте публикации, страници, прости продукти за WooCommerce, всяко съдържание на WordPress с Excel.

Пощенски паричен превод❓

При заплащането в брой при доставка се използва Пощенски паричен превод (ППП). Клиента получава документ от Speedy / Еконт като лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги. Клиента запазва документ от куриера, който замества касова бележка в доказателство за извършеното плащане!

Интеграция на плащане с кредитна или дебитна карта❓

За интеграция на онлайн плащане във вашия сайт, е необходимо да изберете банка, която предлага услугата Виртуалнен ПОС терминал. След като изпълните условията на банката (всяка банка има различни условия), вие ще може да приемате онлайн разплащания през вашия онлайн магазин. Транзакциите ще се извършват през електронната система на избраната от вас банка. Това гарантира сигурността на вашите клиентии се елиминират всякакви предпоставки за злоупотреби и неправомерни действия.

Предимства при пазаруването онлайн❓

» Онлайн можете да пазарувате по всяко време на денонощието, когато ви е удобно.
» Доставката се извършва в удобно за вас време.
» Всичко се доставя до вратата на вашия дом.
» Спестявате си реденето на опашки, обикалянето между стелажите и носенето на тежки торби.
» Цените са добри. Често дори по-ниски в сравнение със супермаркетите.
» Можете да сравнявате цени и да подбирате внимателно продукти само с няколко клика на мишката.
» Избягвате опасността от закупуване на продукти, които не са ви необходими. Тъй като при онлайн пазаруването липсват атаката на промоутърите и ароматите от щандовете.
» Можете лесно да следите продуктите с отстъпки и промоциите.
» Можете да задавате въпроси и получавате пояснения само чрез e-mail или по телефона.
» Спестявате време и избягвате тълпите.
» Много лесно, бързо и удобно купувате точно и само това, което ви е необходимо.
» Лесно можете да прочетете повече информация за продуктите, които смятате да закупите.

Платформи за изграждане на интернет магазини❓

Традиционно, първите места в класацията по глобален пазарен дял на платформите за онлайн търговия устойчиво се заемат от безспорния лидер WooCommerce (с дял от над 28%), следван от Squarespace (над 17%) и Shopify (над 10%).

Плащане с банков превод❓

Този начин може да се използва както при обикновен банков превод, направен в клона на банката, така и ако използвате Интернет банкиране. Ако изберете плащане по банков път, програмата на магазина ще ви предостави необходимите номера за банковия превод. При този начин на плащане след получаване на потвърждение за поръчката дължимата сума се заплаща предварително с банков превод.

Продуктови категории в онлайн магазин❓

Категорията е лесен начин за организиране и групиране на продуктите ви. Добре огранизиран и лесно достъпен магазин е ключът към привличането на клиенти и продаването на повече продукти.

Известия за нова поръчка по емайл❓

Когато клиент създаде и успешно заплати поръчка (с онлайн начин на плащане), той ще бъде уведомен с това автоматично изветия, че поръчката му е заплатена успешно и се обработва.

Разходи за изработка на онлайн магазин❓

За изработка на онлайн магазин, търсейки бюджетно решение, би трябвало да предвидите бюджет от 1000-2000 лв, като тази сума може да бъде намалена още, ако разполагате с достатъчно умения, така че да свършите основната част от работата самостоятелно.